• Kantinecommissie

Wij , kantinecommissie zorgen voor het reilen en zeilen van de kantine. De barmedewerkers voor voornamelijk zondag hebben allen een IVA curcus gevolgd (verantwoord alcohol schenken ) en zijn dus gecertificeerd.  Ouders van de jeugdleden en bij Dirkshorn 1 - 2 - 3 en Dames 1worden de spelers/speelsters ingepland voor de kantinediensten. De roosters worden gepland volgens de gegevens die wij binnenkrijgen van de KNVB (ca. 3 weken van te voren ).

In sommige gevallen krijgt diegene die dienst heeft op het laatste moment een wijziging dit komen door een tijdswijziging van de wedstrijd. Ook streven wij ernaar om het zo flexibel mogelijk te laten verlopen , soms is het erg lastig om een planning te maken omdat het ene team thuis moet en het andere uit dus hebben we ook met rijdende ouders te maken. Kan iemand door wat voor reden dan ook niet aanwezig zijn , die dient zelf voor vervanging te zorgen.

LAAT ELKAAR ( COLLEGA ) ER NIET ALLEEN VOOR STAAN.

Voor vragen en of opmerkingen kan je mailen naar kantinecommissie@vvdirkshorn.nl