• Kippenactie VV Dirkshorn

Deze jarenlange traditie vindt plaats in de maand november en december.

De vrijwilligers komen bij u aan de deur om loten te verkopen. Per doos van 100 loten worden er 7 loten getrokken. Hiermee kunt u een diepvrieskip winnen. In samenwerking met de Spar Dirkshorn worden deze prijzen in de week voor kerst uitgedeeld. Het mooie van deze verloting is dat de prijzen van 1 lot variƫren van 1 cent tot en met 1 euro per lot. De loten zijn genummerd van 0 tot en met 99 ( indien de loten meer nummers bevatten worden alleen de laatste 2 cijfers gebruikt). Degene die het lot met nummer 0 of de 00 trekt betaald 1 euro en voor lot met 01 dus 1 cent etc. 080 is dan 80 cent.
    U bent uiteraard vrij in het aantal loten wat u wilt trekken maar zoals met alles, hoe meer loten hoe meer kans op een kip.

Met de opbrengst van de loten kunnen we weer investeren in onze vereniging. We ondersteunen hiermee veel jeugdactiviteiten. Ook worden er trainingsmaterialen zoals ballen, doelen, etc. van aangeschaft.

Mocht u het ook leuk vinden om loten te verkopen voor de vereniging dan graag een mail naar info@vvdirkshorn.nl