• In tegenstelling tot eerdere berichtgeving spelen de mannen van Dirkshorn op zondag 4 juni om 14.00 uur tegen Alkmaarsche Boys voor de eerste ronde van de nacompetitie om promotie. Eerder werd gemeld dat Kwiek '78 de tegenstander zou zijn, maar dit klopte niet.

Het is de eerste keer in de historie van de club dat Dirkshorn een prijs in de wacht heeft gesleept in de vierde klasse. En nu spelen de klasbakken van trainer Michel van der Wardt hopelijk drie finales die mogelijk naar de derde klasse leiden.

Dan moet er zondag eerst, uiteraard gesterkt door de steun van ongetwijfeld heel veel toeschouwers, worden afgerekend met Alkmaarsche Boys. De nummer 2 van de vierde klasse B. Als Dirkshorn die horde heeft genomen, dan wacht er op zondag 11 juni een uitwedstrijd tegen De Rijp, de nummer 9 van de derde klasse B. Uiteindelijk wordt de echte finale op zondag 18 juni afgewerkt. Dan op neutraal terrein.

Maar zover is het nog lang niet. Daarom rekenen wij erop dat iedereen zondag massaal naar Sportpark Overdie aan de Vondelstraat 37 in Alkmaar komt om jullie helden aan te moedigen. Schreeuw onze jongens naar de volgende ronde!

Heel veel succes, heren!