• Oww wat vond ik het spannend! Afgelopen zondag was ik - Kevin Roos - pupil van de week. Om half één mocht ik aanschuiven en een broodje mee-eten met het 1e elftal. Alleen vond ik het zo spannend dat ik geen hap door mijn keel kon krijgen.

Na de lunch met het team de kleedkamer in waar alle spelers door de coach werden voorbereid op de tegenpartij Vesdo uit Schagerbrug. Ik mocht direct meetrainen met de grote mannen op het veld. Na 30 minuten waren de spieren wel warm voor het echte werk. Onder toeziend oog van een heel aantal toeschouwers mocht ik de aftrap nemen, op naar het doel, om langs de doelman van Vesdo…. een doelpunt te maken!

Tijdens de wedstrijd zat ik in de dug-out. Dat wat ook heel gezellig omdat er veel grapjes werden gemaakt en ik af en toe een snoepje kreeg. De wedstrijd ging super goed en wij wonnen met 3-0. Na de wedstrijd mocht ik op de stoel staan in de voetbalkantine. Meneer Rijs stelde allemaal vragen aan mij en vroeg ook; Wat was voor jou de man of the match? Nou dat wist ik wel, dat was nr. 20. Zijn naam wist ik jammer genoeg niet meer.

Ik kijk terug op een super leuke dag en wil alle spelers en de club bedanken!