• Beste leden, vrijwilligers, familie, kennissen en iedereen die voetbalvereniging Dirkshorn een warm hart toedraagt,

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2022 is weer van start gegaan!

Wat houdt dat in:

Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. De Rabobank investeert een deel van hun winst in de maatschappij.

Als Rabo-lid kun je stemmen op je favoriete clubs vanaf 5 t/m 27 september 2022. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Wij als voetbalvereniging Dirkshorn zitten bij de Rabobank Alkmaar e.o.

Dus zit je ook bij Rabobank Alkmaar e.o. dan kan je op ons stemmen.

Wanneer en hoe kan je stemmen:

Leden van Alkmaar e.o. brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 5 t/m
    27 september hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Stem via de Rabo app of op Rabobank.nl/clubsupport

Doen jullie mee?