• Onze vereniging is door de Albert Heijn benaderd om mee te doen met de actie Voetbalpassiepunten. Een digitaal spaarprogramma waarmee klanten punten kunnen sparen voor hun voetbalclub. Gelanceerd door de Albert Heijn en KNVB in samenwerking met bondscoach Louis van Gaal. Tot en met 3 oktober kan je nog Voetbalpassiepunten sparen voor VV Dirkshorn.

We kunnen deze bijdrage goed gebruiken, want afgelopen seizoen stond het amateurvoetbal door corona voor een groot deel stil.

Hoe werkt het? De punten die door klanten gespaard zijn, gaan rechtstreeks naar de clubs. Het digitale spaarprogramma is gekoppeld aan de app van Albert Heijn. Sparen doe je heel eenvoudig met deze AH-app. In deze app kun je als klant van Albert Heijn Voetbalpassiepunten sparen en deze makkelijk toewijzen aan onze club.

Download de AH-app als je deze nog niet hebt. Ga naar Voetbalpassie op de homepage van de AH-app onder 'Mijn Albert Heijn'. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies je voetbalclub. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere € 1,- aan deelnemende producten. Bij 10 punten heb je een volle spaarkaart waarmee je met 1 euro je club kunt sponsoren. De punten zitten op meer dan 1500 deelnemende producten. Je spaart bij je aankopen in de Nederlandse AH-winkels, bij de 'AH to go'-winkels en bij je online boodschappen in Nederland.

Let op: je volle spaarkaarten doneer je handmatig in de AH-app.

Klik hier voor meer informatie.

Met sportieve groet,

Namens het bestuur