• Total Club Voetbalactie

Spaar Clubpunten, selecteer je favoriete amateur voetbalclub en Total doneert het equivalent van je gespaarde saldo aan je voetbalclub!

Scoor geld voor je club

• Spaar Total Clubpunten, selecteer je favoriete amateur voetbalclub en Total doneert per afgenomen liter 1 Clubpunt aan jouw voetbalclub!
    • Spaar Total Clubpunten voor jezelf en voor je favoriete amateur voetbalclub
    • Met elke tankbeurt verdien je geld voor jouw favoriete amateur voetbalclub
    • Total keert aan het einde van het voetbalseizoen de gespaarde Clubpunten uit in contanten aan de voetbalclub
    • Moedig iedereen aan mee te sparen, want die euro’s kan jouw vereniging natuurlijk goed gebruiken

Hoe werkt het?

1. Haal een Total Clubkaart op bij een van de bemande Total tankstations.
    2. Activeer de kaart door deze minimaal één keer te laten scannen bij een transactie (aankoop van brandstof en/of shopartikelen).
    3. Registreer daarna je Total Clubkaart online op www.total.nl.Haal een Total Clubkaart op bij een van de bemande Total tankstations.
    4. Vink in jouw persoonlijke profiel jouw favoriete amateur voetbalclub aan
  • TOTAL Club Voetbalactie

Bezorg onze club meer inkomsten